söndag, april 08, 2007

Påskigt värre!

Gutt med påskledigt! Tyvärr har A varit sjuk med hosta och feber, men nu verkar det vara på bättringsvägen. Igår hade vi påskfest här - knytkalas. Det var skoj! Sen var jag, Maria, Frida, Johan, Karoline och Peter ute. Var ju min tur denna gången eftersom M var ute sist : ) Det blev Harrys efter en timmes köande. Kul ställe! dansade mycket : )

Idag har vi varit i Brixslät och ätit påskmat. Trevligt! M skjutsar sin mamma till Kalmar nu och Anton sover. Vad tyst det blev!

Imorrn kommer Anna och Martin på förmiddagsfika. Kul att träffa folk som är hemma så här över påsken : )

4 kommentarer:

fridakarolina sa...

Låter som en lyckad påsk (minus att Anton varit krasslig), Harry's låter lockande, jag är oxå sugen på att dansa loss lite! :)

Emma sa...

Karina! Jag tycker du ska ta på dig på ditt ansvar att blogga så fort det är tillskott i familjen!! (man får ju ha överseende med att K och A inte kan så där på direkten...) Höres! Emma

Anonym sa...

Ja, vi ser med spänning fram emot vad det blir, och att det går bra givetvis!! men det ska vi inte anta ngt annat. Låter kul med lite festa-lossande - är oxå lite sugen. Ingen scrap i helgen blev det, men jag ser såå fram emot Lindsdalträffen i maj!

Frida sa...

Det får bli fler besök på "Harrys"!