söndag, augusti 13, 2006

Bröllop, vakna nätter och förkylning

I helgen har hela familjen Helmersson/Hågestad varit förkylda. Mattias mest, sen Anton och jag har nog klarat mig bäst (eller har det med kopplingen män-förkylning att göra, att jag klarat mig bäst alltså, hmm). Anton har varit vaken otroligt mycket hela denna veckan, hoppas att det varit pga förkylningen och att det nu rättar till sig. Missade torgmötet i lördags eftersom A varit vaken en gång i timmen under natten med hög feber. Var bjudna på bröllop hos K & I på lördagskvällen, och eftersom det inte var läge att ta med en sjuk A dit så kom underbara moster och morbror hit för att ta hand om honom, tack för det!!!! M och jag var alltså på bröllop, jättetrevligt och vackert!!! Idag har vi mest lullat runt, jag har jobbat nu på kvällen.

1 kommentar:

Frida sa...

Hehe inte lätt med män och förkylning i kombination ;)