söndag, september 17, 2006

Nästan som julafton

Det var Mattias som sa så imorse, och faktiskt känns det nästan lite som julafton idag, det ska bli sååå spännande ikväll!!! Igår hade vi valfinal på torget med brasilianska delikatesser, trevligt, trevligt! Träffade mycket folk som redan hade röstat - på oss! Ikväll är det valvaka med Nybrogänget : )

Igårkväll var vi på middag hos Anna och Martin, jättetrevligt! Blev så impad av Annas kort från Spanien, de hade förstorat upp ett par riktigt snygga!

Anton har varit på dagis i veckan och det funkar riktigt bra, skönt. Idag kör han omkring med sina bilar här på golvet. Han fick vindruvor och godis hos A och M igårkväll, gissa om killen var nöjd?

Till Virvla - jag lovar att du ska hitta lite annat än politik här efter idag : ) Kanske nöjer du dig med lite Antonkort så länge?



4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kryssade faktiskt inte dig idag. jag önskar du kunde byta parti, då skulle du får världens fetaste kryss av mig!
Nån Emma fick krysset istället, hoppas hon blir glad!

hihii jag nöjer mig helt klart med lite nya bilder på lillkillen!!

VIKTIGT
maila mig hans kläd och skostorlek så jag kan shoppa åt honom!

gud så stor! han står!! värsta killen!

Frida sa...

Vindruvor, jo man har förstått att det är en favorit hos Anton!
Håller en tumme för dig ikväll!

fridakarolina sa...

Håller också tummarna ikväll! Anton är verkligen världens sötaste kille, jag får nog oxå köpa hem lite vindruvor så ni kommer och hälsar på mig. Måste bara städa först... ;)

Anonym sa...

äsch.

grattis får jag väl ändå lov att säga, det var spännande! (och nedslående, för mig då)

kram

ps
jag åker om EN VECKA