fredag, mars 02, 2007

Fredag kväll

Väntar på att Mattias ska komma hem från jobbet, har gjort mat: klyftpotatis o morötter i ugnen och kyckling med fetaosttäcke : ) Igår var Ingrid, Adam och Karolina här. Så mysigt att träffa dem och särskilt lilla Adam! Anton tittade med stora ögon på den lilla plutten som iofs inte är så liten längre (ca 7 kg enligt modern!)

Ingrid o jag passade på att boka biljetter till nästa helg! Då ska vi hälsa på Anna i Lund! Superkul!!! Men numera så får jag alltid lite ångest också när jag ska iväg... tänker att jag träffar Anton så lite i veckorna o sen ska jag iväg på helgen oxå. Tror att jag gör som när vi var i Varberg hos Jenny - tar ledigt på fredagen och har mysdag med Anton. Hmm ska kolla det.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa, det var supermysigt igår hemma hos dig, kul att träffa de små killarna, sötnosar bägge två! Ja, och eh, det var ju kul att träffa dig och Ingrid oxå, hehehe! ;-) Tack för the pancakes!
*
För övrigt lät ju den där kycklingen med fetaost helt ljuvlig, kanske något för lördagskvällen...

Anonym sa...

Jaha till Lund kan du åka minsann...

;)

Anonym sa...

Virvla... Du kan vara lugn.... Hon har inte fått ledigt än......

Anonym sa...

jag förutsätter att hon inte får det heller...hon behöver ju spara sin ledighet till stockholmsresan...