onsdag, juni 28, 2006

Midsommarhelgen

Hej och hå ska börja uppdatera lite mer på direkten, men här kommer iaf ett gäng bilder från midsommarhelgen! bättre sent än aldrig har alltid varit mitt motto : )

Anton och Mattias hemma hos Kjell och Berit. Kortet blev lite mörkt men jag gillar det ändå!

Anton blev väldigt förtjust i farfars vattenkanna och gick runt och bar på den läääänge.

På kvällen var vi på fest hos Ingrid och Henrik, här är så gott som hela gänget samlat! Anton somnade gott i vagnen framåt kvällen så vi var kvar rätt länge (med nutida mått : )

Jag hemma i Brixslät på midsommardagen, Karin är fotograf.

I söndags var vi på picnic vid Stensö, Anton har här hittat bunken med jordgubbar och är väldigt nöjd med upptäkten!

8 kommentarer:

Frida sa...

Kul med bilder! Han är ju ett riktigt charmtroll Anton!

Anonym sa...

åh så fin du är!!

Karina Helmersson sa...

Nu gillar jag din ton bättre Virvla, höhö : )

Carina sa...

Vilka härliga bilder! Jag tror bestämt att din son är lika söt som min... ;-)

Steinich sa...

Han är en riktig söting... (jag menar Anton, men blir Mattias glad får han också ta åt sig)
Får lite skuldkänslor att vi inte hälsat på dig än, men snart kanske...

fridakarolina sa...

Ah, vilka fina bilder, somrigt värre! :)

Emma sa...

Härliga bilder! Och jag säger det igen; vilket charmtroll Anton är! Jättefin klänning Karinus!!! Vill oxå ha sommarklänningar! Som passar...

Anonym sa...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»