tisdag, juli 04, 2006

Almedalen

Almedalen - hur mycket mer sommar kan det bli i politiken? Får erkänna att jag längtar lite dit när jag hör på nyheterna och läser bloggar från folk som är mitt i händelsernas centrum. CUF har passat på att släppa sin kampanj http://www.botasverige.nu/ Kul kampanjidé!

Alliansen fortsätter att visa på enighet och har idag gått ut i gemensamt ställningstagande för avskaffande av fastighetsskatten kolla här. Heja, heja!

Hittade denna roliga länk hos Marie Wickberg. Ja vad ska man säga, det var inte bättre förr?

Men det är tack och lov sommar här också, har varit på Öland idag med ett gäng vänner, sol och bad för hela slanten, jättehärligt! tack för att jag o Anton fick följa med Fridus!

Imorgon ska A vara hos moster på förmiddagen och jag ska jobba. Sedan blir det picnic i Pålavik för första gången i sommar, mysigt ställe där vi brukar hamna rätt ofta på sommaren. Ligger vid en insjö i Orrefors för den som inte är från trakterna. Funderade idag på vad jag föredrar hav eller sjö? Kom fram till att det nog är havet, men sjöar har verkligen sin charm de också!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Havet är salt och äckligt, jag låter det samma stå för dina politiska små instick här på bloggen ;) *kram*

Anonym sa...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»