lördag, december 23, 2006

God Jul!

En riktigt God Jul vill jag önska alla mina bloggläsare (ni är väl fyra-fem stycken iaf hehe)

Idag har vi varit på Öland och hälsat på lille A och hans stolta föräldrar!!!! så himla liten och söt! Det var jättekul att äntligen få se underverket.

Egentligen skulle I, H och A varit här igårkväll när vi hade lite julmyskväll, men Anton hade feber på morgonen så det kändes dumt att chansa. Men idag är han som tur är kry igen : )

Har också hunnit med att träffa Ann som är här från götet, vi sågs på fika i D-hult, kul att ses, det var 1,5 år sedan!

Imorgon blir det julfirande i Brixslät, Mattias mamma och Andreas pappa är också med, osså Karin och Andreas förstås. Juldagen far vi till Öland och M:s pappa med sambo och på annandagen är det släktkalas i Brixslät med kusinerna. Då får jag träffa en bebis till! Antons nya syssling : )

Ha en skön julhelg!!!

5 kommentarer:

fridakarolina sa...

Det går ju inte att ha en blogg utan kommentarer, eller? Därför får du en av mig, ser fram emot fler söta jul-och nyårskort på Anton!

Frida sa...

"... och julen varar ända in till påska..."

Emma sa...

Håller med frida! En del lever ut julen länge...

Anonym sa...

höhöhöhöö

du har inga bloggar-anlag märker jag. en del har för mycket av det goda. se min och linas mastblogg
http://mastbilder.wordpress.com

Anonym sa...

närmare påsk än jul nu tror jag.....