söndag, december 03, 2006

TATATAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

Karina är tillbaka på banan igen! fick en uppsträckning av syster-yster om att det var vääääldigt länge sedan jag bloggade... och det stämmer ju liksom.

Idag har jag världens mest underbara slödag hemma! M & A är hos farmor. Själv låg jag i sängen hela förmiddagen för att sedan övergå till soffan och en, ja vad ska man säga, inte bra, men konstig bok... fast rätt kul : ) har hittills ätit frukost och druckit kaffe.

NÖJD!

(hade tänkt att ladda upp lite nya bilder men insåg att de ligger på kameran så det får bli en annan dag)

Ha en mysig första advent allihop!!!

4 kommentarer:

Frida sa...

Äntligen! Vilken toppenhärlig dag du verkar ha haft ;)

Anonym sa...

jag ropar inte hej förrän jag har sett minst två inlägg till från dig, vilket nästan vore en fördubbling av dina inlägg... ;-)

vi pratar för sällan. bara så du vet!

kram!! :)

Emma sa...

Ja, detta var en chock måste jag säga. Har gått in här med jämna mellanrum bara för att konstatera att karina inte bloggat sedan september... kram! /emma

Karin Helmersson sa...

Det hjälper att stora syster säger ifrån, det ska jag använda mig av fler gånger...