söndag, december 10, 2006

Pepparkaksbak och rolig nyhet!

Jag har gått på helspänn hela helgen sedan I berättade att hon fått värkar i fredags kväll. Idag tittade jag in här och hittade det lilla knytet : ) Stort grattis!

Ikväll har det varit pepparkaksbak här! Anton hade bra koll på vad som skulle göras, kavlade och donade med formarna : ) Lite pepparkaksdeg slank förstås också ner.


Före pepparkaksbaket skulle vi äta. Anton satt i barnstolen medan vi fixade med maten. Plötsligt ser jag någon som lyckats få upp paketet och börjat gnaga på revbenen... För er som känner M så vet ni att sådan far sådan son stämmer bra i det här fallet.

5 kommentarer:

Emma sa...

Ja visst var det roliga nyheter! Så mysigt ni verkar haft det!

Frida sa...

För mig är det nästan nya bebisar varje gång jag kommer hem till Småland! Kul med pepparkaksbak!!

fridakarolina sa...

Underbart med I:s lilla kille, längtar tills jag får se underverket! Fina bilder på A i köket, nu ser jag även en skymt av den nya kökstapeten, tjusig!

Frida sa...

Ah, nu såg även jag tapeten, snygg!

Anonym sa...

åh guuud vilken fin tapet