tisdag, december 19, 2006

Julklappsbestyr


Det var nån (läs virvla) som gnällde över att det inte var uppdaterat här på länge så jag gör väl det då : )

Virvla ja, du var för rolig idag du. Här skickar man julklapp (Nemialbum) och människan ringer och tackar. Så på frågan "du hade den inte då?" så svarar hon ja! : ) och hade inte tänkt säga något om det om jag inte frågat. Nu är det visserligen tanken som räknas, men iaf! För er som känner Virvla så vet ni att Nemi är den perfekta julklappen till henne, för de är så himla lika!!!! Så jag är nöjd med mitt val iaf och ska skicka kvitto istället

På tal om julklappar så ska jag inhandla de sista imorgon em, mormor och morfar ska vara barnvakter under tiden. Får lov att erkänna att det är ganska många kvar, men det är som vanligt och hör till.


Vår söta pepparkaksgubbe har precis somnat så jag tror att jag ska göra ett julstöksryck nu, puss på er!

4 kommentarer:

Frida sa...

Vilken goding! Han platsar i vilket lussetåg som helst!

Anonym sa...

Äsch, jamen jag kunde inte ljuga för dig!!

prata nu ihop dig med fridakarolina och kom hit och hälsa på!

kram (åker till kd nu men nås ju på mobilen såklart)

fridakarolina sa...

Åh, han är så bedårande på detta kort! Tack för julkortet förresten!

Karin Helmersson sa...

A är verkligen världens sötaste på det kortet!