torsdag, december 07, 2006

Hemma idag


Lillkillen är sjuk (igen), hade 39,6 igår, idag har febern gått ner, men jag är hemma med honom. Igår var M hemma, jag hade en späckad dag med jobb, nämnd och jobb på kvällen igen. Hann åka och handla emellan varven eftersom en liten sjukling behöver bli bortskämd med festis, fruktyoghurt och frukt : ) Så kom jag hem kl 21, perfekt lagom till Lost - men inte fasen var det nåt Lost på TV. Jag skiter väl i rymdfärdar, jag vill ha mitt Lost varje vecka för det är ju så spännande. Sur på TV4.

Inatt vaknade A ganska mycket, var jättevarm, fick en alvedon vid 1-tiden o sen sov han till kl 7. Fast jag är trött ändå. Skyller på att det ser ut som november utanför, julstämmningen har lite svårt att infinna sig när vädret är så här tycker jag.

Ikväll bär det iväg till D-hult för styrelse i SV.

Eftersom jag inte har några nya kort på datorn så får det bli ett sedan i somras. Visst ser det grönt och härligt ut?

2 kommentarer:

Frida sa...

Stackars A... inte roligt med feber :(
Lost har juluppehåll :/ Känns som om det knappt hunnit börja för säsongen...

fridakarolina sa...

Tur att A verkar lite piggare nu, fick ju se honom i julruschen idag!
Fint kort på er båda, minns den dagen väl, då var det fortfarande sommar. Längtar tills det blir sommar igen, även om vintern kanske borde visa sig först?